Jak złożyć zamówienie?

Proces zamawiania:

  1. Wybierz produkt, który chcesz kupić i dodaj go do koszyka klikając "Zamów".
  2. W koszyku możesz wybrać kolor i rozmiar dla niektórych produktów oraz zmienić liczbę opakowań - po zmianie naciśnij przycisk "Zmień".
  3. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń".
  4. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka.
  5. Teraz możesz wybrać sposób dostawy i formę płatności.
  6. Po skompletowaniu całości zamówienia kliknij przycisk „Złóż zamówienie".
  7. Jeśli byłeś już klientem sklepu ICD to należy się zalogować. Jeśli jesteś pierwszy raz to należy podążać za poleceniami dotyczącymi "Nowego Klienta" i dokładnie wypełnić wszystkie niezbędne pola a następnie przejść do ostatniego kroku przyciskiem "Dalej".
  8. Teraz masz okazję na ostateczne sprawdzenie całego zamówienia. Naciśnięcie przycisku "Dalej" spowoduje złożenie zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia:

  1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o złożonym zamówieniu.
  2. Nowi Klienci (dotychczas nie zarejestrowani) zostaną poproszeni o potwierdzenie zamówienia. Stali Klienci nie muszą potwierdzać zamówienia.