Rok 2020 w ICD

 

Rok 2020 na długo pozostanie w pamięci. Być może zostanie zapisany jako przełomowa data większych procesów. Pandemia powoduje wielkie przetasowanie w gospodarce, zarówno globalne jak i na szczeblach lokalnych. Przestrzeń on-line ma swoje wirusy, ale akurat covid-19 jest tu niestraszny. Co więcej, e-commerce pokazało swoje zalety i stało się nierzadko wybawieniem podczas pandemii.

Jak my w ICD radzimy sobie w obecnej sytuacji? Właściwie robimy dokładnie to samo co przed pandemią tylko bardziej :) Już wcześniej często korzystaliśmy z pracy zdalnej a więc przejście w ten tryb odbyło się niejako z marszu. Nigdy nie planowaliśmy poprzez wyznaczanie targetów sprzedażowych. Na większość czynników nie mamy wpływu. Planowanie zastępujemy prognozowaniem i tutaj z dużym prawdopodobieństwem można przewidzieć dalszą cyfryzację życia i wzrost znaczenia zakupów on-line. Trend ten jest oczywiście widoczny od lat, ale teraz lockdown zadziałał jak dopalacz i widać gwałtowne przyspieszenie.

W 2020r. obsłużyliśmy 18.636 klientów – o 40% więcej niż rok wcześniej! Ilość zamówień również znacznie wzrosła i z satysfakcją odnotowujemy wzrastającą tendencję do wielokrotnego ponawiania zamówień przez najbardziej aktywnych klientów. Specjalnie dla Was stworzyliśmy możliwość zakupu towarów w coraz lepszych cenach dzięki polityce statusów i cen indywidualnych.

Ilość klientów w 2020

Czego oczekujemy po nowym 2021 roku? Nie definiujemy „normalności”. To co było normą kiedyś, obecnie jest przeżytkiem. Oczywiście nie chcemy wiecznego lockdown’u, ale świat i bez tego się zmienia co zauważył już pan Heraklit pisząc, że panta rhei…

Przed ICD rok ekscytujących wyzwań, ale wierzymy, że wiosłujemy w dobrą stronę. Koncentrujemy się na tym co od nas zależy i na co mamy wpływ. Przede wszystkim skupiamy się na pozytywnych wrażeniach zakupowych klienta. Zależy nam na zadowoleniu i satysfakcji klienta na każdym etapie kontaktu i współpracy. Najlepsza pora na budowę Customer Experience …jest zawsze i robimy to. Jeżeli będziemy mieli Was - zadowolonych klientów to wszystko inne jest tylko dodatkiem.